De Alan Turingschool is al vijf jaar op rij een erkende Klassewerkplek. Waarom doen wij mee aan Klassewerkplek? Omdat we streven naar excellentie, niet alleen in ons onderwijs voor de leerlingen, maar ook in het creëren van een stimulerende werkomgeving met hoge mate van werkgeluk en minimale werkdruk voor onze leraren.

Klassewerkplek meet het werkgeluk op deelnemende scholen in zowel Nederland als Vlaanderen. Scholen waar het werkgeluk hoog is, kennen aanzienlijk minder personeelsverloop en een lager ziekteverzuim. Bovendien draagt werkgeluk bij aan het welzijn van onze leraren, waardoor zij in staat zijn om de juiste rust en structuur te bieden aan onze leerlingen. Dit resulteert in betere prestaties van onze leerlingen.

Meer informatie over Klassewerkplek: www.klassewerkplek.nl.

kwp sticker